Sabtu, 2 Februari 2013

TAHUN BARU

ececeh . tahun baru . haha . da 2 februari la qila oii .

sempena tahun baru nie. aku berazam nk jadi muslimah yg baik. nk jd lebeh bek dr sebelum2 nie. nk kawin cepat (opsss . gatal sudah . kih3) . aiseh , xmo gatal2 la. cari duit bnyk2 dulu . pastu campak2 duit tu dpn ex balik. muahahahaha . tgok, niat jahat datang balik. haha .

sedar xsedar upe2nye da setahun aku keroje kat pjbt tanah wpkl. cepat qila cari keroje tetap. keroje kat ctu xmenjamin pon . gaji ciput , mcm mane nk bg makan kat ank2 . xcukup anak tekak den nk melantax. haha . yg syiok kejo citu adalah staf2 suke bg makan kat aku . nmpak aku je mule la pnggil "qilaaaa!! nk makan x ? meh la makan sekali " . opkos aku jawan "NAKKKKKK!! " muahahaha .

untung sape jd laki aku . sumbat pape pon boleyyy . asalkan aku dapat mkn . aku xberkira. haha .


*makan makan dan makan . itulah keroje aku . berubah qila berubahhhh . kang mati terlebeh makn je. risau nie. huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan